שיתוף

קידום חנות אונליין

קידום אתר חנות אונליין

בשנים האחרונות, צצו יותר ויותר אתרים שהם חנויות אונליין. אבל, חנות אונליין בלי קידום זה כמו להקים חנות פיזית באמצע נבאדה ולצפות שמישהו יעבור לבקר. קידום אתרים זה בעצם מה שהופך את חנות האונליין שלך לנגישה ונראית, ממש כמו למקם חנות בפריים לוקיישן. אספנו את כל מה שרציתם לדעתם על קידום אתר חנות אונליין.

תוכן עניינים

מה ההבדל בין קידום אתר תדמית לקידום אתר חנות?

קידום אתרים בגוגל , לרוב יהיה באמצעות SEO ולאו דווקא קידום ממומן, בעיקר בגלל העלויות אל מול התועלת. אתר חנות לעומת זאת, נמדד ממש כמו יחידת רווח בפני עצמה, לכן, אנחנו מסתכלים בעצם על החזרי השקעה. כמה שקלים קיבלתי על כל שקל ששמתי? או בשפה המקצועית ROAS – Return on ad spend. כלומר, אתם לא יכולים להפעיל חנות אתר ללא תקיב פרסום, לפחות לא אם אתם רוצים להרוויח.

קידום חנות אתר בגוגל

תחשבו על זה, אם אתם מוכרים שמיכות לחורף, תרצו לעלות בחיפוש צמד המילים “שמיכות לחורף” במיקום גבוה, זאת על מנת שלקוחות פוטנציאליים יגיעו לחנות שלכם. לצד קידום האתר באמצעות מילות חיפוש, בקמפיניים המיועדים לאתרי סחר, תוכלו ליהנות גם מ-Google shopping, שהפך להיות אחד הכלים החזקים ביותר הקיימים היום בשוק אתר הסחר, גם בישראל וגם בעולם.

קידום אורגני או קידום ממומן?

תחשבו על זה ככה, אם אתם עובדים על פרסום רק בסושיאל, אתם מפספסים בענק. פרסום ממומן בפייסבוק או אינסטגרם יוכל לקפוץ, אבל אתם האקטיביים ואילו הקונה הוא פסיבי. בקידום אתרים בגוגל, מישהו מחפש פריטים או מוצרים שיש בחנות האונליין שלכם! הוא האקטיבי ואתם יכולים להיות הפסיביים. המשמעות היא, שאתם לא צריכים לעבוד בלשכנע את הלקוח למה הוא צריך את המוצר, הוא כבר מחפש משהו שהוא צריך ומוכן לשלם!

השאלה שתמיד עולה בהקשר של קידום חנות וירטואלית, היא האם צריך גם קידום אורגני וגם קידום ממומן? התשובה היא כן, את שניהם.

קידום ממומן בגוגל לשם המותג שלכם ולמוצרי הדגל (כמובן שזה תלוי במחיר הביד למילות החיפוש)

קידום אורגני בגוגל לטווח הארוך ועבור כלל הקטגוריות שיש לכם באתר. זה אולי יקח זמן, הרבה זמן, אבל המשמעות של זה היא כבירה וגם תוזיל לכם עלויות בקידום ממומן.

מה חשוב לזכור?

  1. השקיעו בחווית המשתמש באתר שלכם

מה הקשר בין חווית משתמש לבין קידום בגוגל? אז זהו שיש המון קשר. גוגל מצפה מכם בתור חנות וירטואלית, שתתנו ללקוח את ההתנסות הטובה ביותר, הקלה ביותר והידידותית ביותר שניתן. לינקים תקינים, אתר עולה מהר, UI\UX ועוד.

  • תציבו יעדים

אם לא הצבתם יעדים, איך תדעו אם הצלחתם? אתרים רבים לא מציבים יעדים, לא לעלויות הפרסום שלהם ולא ליעדי מכירות חנות אונליין. חשוב מאוד שתדעו לאן אתם מכוונים, להוזיל עלויות של מילות חיפוש ולהגיע ליעדים של האתר.

  • ניתוח ואנליזה

בעולמות הדיגיטל, בטח בחנויות וירטואליות, חשוב מאוד לבצע ניתוח ואנליזה בכל עת ולשים את הקטגוריות והמוצרים המובילים שלכם בקדמת הפרסום. אם לדוגמא אתם מוכרים מוצרים לבית וההתמחות שלכם היא טקסטיל, תשימו את הקטגוריה הזאת בפורנט.

לסיכום

קידום חנות אונליין בגוגל, יכולה להיות גם בצורה אורגנית אבל גם מאוד חשוב שהיא תהיה באופן ממומן. קידום אורגני וקידום ממומן מפרים זה את זה ולכן חשוב לעבוד בשניהם. חנות אונליין היא יחידת רווח בפני עצמה ולכן צריך לתת לה תקציב ועל בסיסו לגזור את היעד החודשי. בהצלחה!

מאמרים קשורים

לקביעת פגישת ייעוץ

תנו לנו לחסוך לכם בזמן השאירו שם + אימייל + טלפון ואת השירות המבוקש

ונחזור אליכם ממש בקרוב

לקבלת הצעת מחיר

תנו לנו לחסוך לכם בזמן השאירו שם + אימייל + טלפון ואת השירות המבוקש

ונחזור אליכם ממש בקרוב

רוצים שנחזור אליכם?

השאירו פרטים

כן, אני רוצה אתר יוקרתי שייצג אותי בכבוד!

הכנס את הפרטים שלך כאן למעלה לשיחת התאמה והיכרות ללא עלות.