קידום אתרים ממומן בגוגל
כמעט כל החלטה שלנו, או בחירה מושכלת מתחילה בחיפוש בגוגל. במילים אחרות, אם אתם לא מקדמים את עצמכם, את העסק שלכם או את השירותים שאתם נותנים בגוגל, בשביל לא מעט אנשים, אתם פשוט לא קיימים. הגיע הזמן לקדם את העסק שלכם ולהטיס אותו למעלה ובכתבה הבאה, תגלו בדיוק איך עושים את זה
ההבדל בין קידום ממומן לקידום אורגני בגוגל
קיימות שתי אפשרויות לקידום האתר שלכם בגוגל:
קידום אורגני
קידום אורגני בגוגל (או SEO), בעצם גורם לאתר שלכם לעלות בחיפושים רלוונטיים, עם מילות חיפוש רלוונטיות. אם תחשבו על זה רגע, תבינו כמה עוצמה טמונה בלהיות ממוקם ראשון, או אפילו בעמוד הראשון במנוע החיפוש הגדול ביותר בעולם. המשמעות של זה היא כבירה והיא באה לידי ביטוי בכמות כניסות לאתר, יותר לידים ובעצם יותר לקוחות.
אי אפשר לקנות את גוגל בכסף, טוב לפחות בקידום האורגני. גוגל רואה בעצמה גורם חשוב בחווית הגולש והתפקיד של מנוע החיפוש הוא, למצוא את ההתאמות הטובות ביותר לחיפושי הגולשים. קידום אורגני דורש המון עבודת כתיבת תכנים, בניית קישורים ועוד שיטות, שמטרתן לגרום לאתר שלכם, להיות הכי גבוה בחיפושים. קידום אורגני נחשב למהימן יותר מקידום ממומן בגוגל.
קידום ממומן
קידום ממומן בגוגל לעומת זאת, יאפשר לכם להגיע למקומות הראשונים, אבל במיקומי המודעות. בקידום ממומן בעצם תתבקשו לבחור מילות חיפוש רלוונטיות ותוכלו לגרוע מילים שלא תרצו להופיע בהן. לאחר מכן תתבקשו לכתוב מודעות פרסומיות, שהן אלו שיופיעו בעצם לגולש בעת החיפוש.
נשמע פשוט? כן אבל לא ממש. עלות מילת החיפוש מחושבת לפי ביד, מעין מכירה פומבית, בה מי שמציע את הסכום הגבוה ביותר וגם יש לו אתר ידידותי למשתמש שגוגל אוהב, הוא זה שיזכה.
למי מתאים פרסום ממומן בגוגל?
לכל בית עסק שרוצה להגיע ללקוחות חדשים. היתרון הגדול בקידום ממומן הוא, שאפשר גם לפלח את הקהל לפי מגדר ומיקום אז תוכלו להיות ממש מדויקים ולפנות רק למי שתבחרו.
יתרונות וחסרונות של קידום ממומן
לקידום ממומן בגוגל יש כמה יתרונות חשובים
- מהיר
בניגוד לקידום אורגני, שלוקח זמן ודורש עבודה רבה, קידום ממומן הוא תהליך מהיר, תוכלו להופיע בחיפושים בלי לחכות יותר מדי.
- קהלים חדשים
בעזרת קידום ממומן, תוכלו לבחור מי יהיה הקהל אליו תרצו לחשוף את המודעות.
- יותר לקוחות
בסופו של דבר, בשורה התחתונה, קידום ממומן בגוגל יביא לכם יותר לקוחות ויותר הכנסה לעסק.
- ניתן להגביל את התקציב
תוכלו להחליט כמה כסף להוציא בכל יום על פרסום וגוגל ינצל את התקציב בהתאמה.
אבל, לקידום ממומן יש גם חסרונות
- עלויות
התחרות ברוב התחומים די גדולה ולכן, העלויות יכולות להיות גבוהות בהתחלה, עד שהחשבון יתאזן.
- נחשב פחות מהימן
ביחס לקידום אורגני, קידום ממומן נחשב ללפחות אמין בעיני הגולש.
הגיע הזמן להגיע למעלה. גם בגוגל
אורטק דיגיטל כאן, כדי לקחת אתכם הכי גבוה שאפשר (גם בחיפושים). באורטק דיגיטל תוכלו ליהנות מצוות מקצועי, יצירתי ומסור שילווה אתכם שלב אחר שלב עד שהעסק יגיע למקום שאתם רוצים. יותר חשיפה, יותר תנועה ויותר לקוחות.
לסיכום
קידום ממומן מיועד לעסקים שרוצים להוציא יותר מהעסק שלהם ולהגדיל את קהל הלקוחות שלהם. לקידום ממומן יתרונות רבים, ציינו את שלושת הבולטים ביותר וגם, את החסרונות, כי שום דבר לא מושלם. יחד עם אורטק דיגיטל תוכלו להגיע לתוצאות שחלמתם עליהם ולהתקדם כל יום צעד אחד בדרך לשם.
לקבלת הצעת מחיר
תנו לנו לחסוך לכם בזמן
השאירו שם + עיר + טלפון ואת השירות המבוקש