בניית אתרים לעורכי דין

עורכי דין – מדוע אתם חייבים לבנות אתר תדמית?

בעידן של היום, הכל קורה באינטרנט. אנשים קונים בגדים באינטרנט, מזמינים מצרכים מהסופר דרך הרשת, ואפילו יוצאים לדייטים בעזרת האפליקציות השונות. אז מה הפלא שגם החיפוש אחרי עורכי דין מתרחש גם הוא בעיקר בזירה הדיגיטלית. בין אם מדובר בתחום הגירושין, נזיקין, חוזים, או פלילי, כל חיפוש אחר עורכי דין מתחיל היום באינטרנט. לכן, בניית אתר תדמית היא צעד מרכזי עבור כל עורך דין.

שוק עריכת הדין בישראל הוא מאתגר ותחרותי במיוחד. כיום, עומד יחס של עורך דין אחד על כל 150 נפשות, ובכל שנה, מוסמכים כעוד 3,500 עורכי דין חדשים. בשוק כל כך עמוס, כיצד תשיגו לקוחות חדשים? כיצד תבדילו את עצמכם מהמתחרים? איך ידע הלקוח הפוטנציאלי לבחור דווקא בכם על פני שאר עורכי הדין בשוק? התשובה היא – בעזרת אתר תדמית ממוקד ואפקטיבי.

מדי שנה, עשרות אלפי גולשים מחפשים באינטרנט אחר עורך הדין הבא שלהם. כך לדוגמא, בשנה ממוצעת ניתן לראות כ-22 אלף חיפושים אחר “עורך דין פלילי” ברשתות, כ-23 אלף חיפושים עבור “עורך דין גירושין” וכ-15 אלף חיפושים עבור “עורך דין תעבורה”. כלומר, אי הימצאות בזירה האינטרנטית מפסידה לכם לקוחות.

לפני או אחרי פגישה, אין ספק כי הלקוח המודרני “יגגל” מיד את שמכם. הם רוצים לדעת מי אתם, להכיר אתכם. הם רוצים לראות כי ניתן לסמוך עליכם, להתרשם מתחום המומחיות שלכם ולקרוא עליכם חוות דעת שונות. בניית אתר לעורך דין הוא צעד חשוב בבניית האמון של הלקוח הפוטנציאלי שלכם.

כמו האמרה המפורסמת – “אם אתה לא שם, אתה לא קיים”. ללא אתר אינטרנט, לקוחות לא ידעו כיצד לפנות אליכם, או יתפסו אתכם כלא אמינים או מעודכנים מספיק. בתוך כך, אתר אינטרנט אפקטיבי יסייע ללקוח גם להכיר אתכם קצת יותר לפני הפגישה, ולייצר בניכם חיבור ראשוני.

חשוב לזכור – אתר האינטרנט שלכם הוא הפנים של העסק בעולם האונליין. על כן, עליו להראות רציני ומקצועי. על האתר שלכם למשוך את עייני הלקוחות, להשרות תחושת אמינות, ולהעביר את המידע הרלוונטי בצורה הטובה ביותר. ניתן לבנות אתר תדמית בעצמכם, אך ניתן גם להיעזר בשירותיה של חברה מקצועית, כמונו – אורטק דיגיטל, שתבנה עבורכם אתר תדמית מעוצב ומדויק.

אתר לעורך דין

דוגמאות לאתרים לעורכי דין שבנינו

בניית אתר תדמית לעורכת דין ענבר לב

אתר תדמית לעורכת דין ענבר לב

בניית אתר לעורכת דין מור הקריש

אתר תדמית לעורכת דין מור הקריש

אתר תדמית לעורכת דין מור הקריש

אתר תדמית לעורכת דין מור הקריש

מה חשוב לדעת במהלך בניית אתרים לעורכי דין ?

1.     נגישות המידע:

אתר האינטרנט שלכם צריך להציג את כל המיידע הרלוונטי עבור הלקוח בצורה ברורה ומדויקת. מי אתם בקצרה, מהו התחום בו אתם מתמחים, מהם השירותים שאתם מציעים, מי הם צוות עורכי הדין הפועלים ועוד.

במהלך בניית אתר לעורך דין, חשוב לשים לב כי דרכי התקשורת, כגון מספר טלפון, מייל או וואטסאפ, מוצגות בבהירות. ניתן לשים באתר גם קישורים רלוונטיים לרשתות החברתיות של העסק – נוכחות ברשתות החברתיות חשובה גם היא להגדלת החשיפה וביסוס המותג.

אנו חיים בעידן בו טווח תשומת הלב קצר במיוחד. אם כל המידע הרלוונטי לא ייוצג עבור הלקוח בצורה בולטת ומזמינה, סביר להניח כי הלקוח לא יפנה אליכם, או יעבור אל אתר אחר. כמו כן, חשוב להתמיד ולעדכן את המידע באתר, כך שיהיה רלוונטי ואמין.

2.      אמינות: 

על אתר האינטרנט שלכם לשדר יושרה ומהימנות. אתר מוצלח יסייע ללקוחות שלכם לסמוך עליכם וישדר תחושת מקצועיות. לכן במהלך בניית אתר תדמית חשוב לשים לב כי העיצוב מהודק ומקצועי. ניתן לשפר את תחושת האמינות של האתר בעזרת שילוב של ביקורות מצד לקוחות קודמים.

הצגה של ביקורות מראה על השקיפות שלכם כעורכי דין, כמו גם מסייעת ללקוחות חדשים לסמוך עליכם בקלות יותר. נצלו את ההזדמנות הזו להדגיש את האופן בו אתם רוצים להיתפס בעיניי לקוחות – הדגישו את הצלחותיכם המקצועיות, את היחס האישי שאתם מעניקים או את המסירות שלכם עבר הלקוחות שלכם.

3.     בניית מותג:

אתר אינטרנט מעוצב בצורה מקצועית יסייע לכם בפיתוח וקידום המותג שלכם. בניית אתרים לעורכי דין צריכה לכלול לוגו מעוצב, שפת עיצוב קוהרנטית וסיוע של מעטפת ברשתות החברתיות כדי לייצר מותג מצליח.

 התאימו את עיצוב האתר לנושא בו אתם מתמחים  ולקהל היעד – אם אתם מתמחים בתחום הפלילי, העדיפו פלטת צבעים כהה יותר המראה על רצינות. אם קהל היעד שלכם הוא נשים שעברו גירושין, העדיפו פלטת צבעים בהירה ונעימה יותר שתעיד על נגישות.

בניית המותג שלכם חשובה מאוד לקידום התדמית שלכם כעורכי דין. מעבר לאתר האינטרנט שלכם, תפעלו גם עמודי רשתות חברתיות ענפים. הציגו את ההצלחות המקצועיות שלכם, הציגו תמונות מרשימות שלכם  – כל אלו יסייעו לכם להפוך מעורכי דין למותג בפני עצמו.

4.     דף נחיתה:

בנוסף לבניית אתר אינטרנט מעוצב ומהודק, חשוב שתייצרו לעצמכם גם דף נחיתה, אשר יכול לסייע מאוד במהלך קידום אתרי עורכי דין. דף נחיתה הוא כמו “מיני אתר” אליו יגיעו הלקוחות לאחר שלחצו על קישור מסוים, באינטרנט או ברשתות החברתיות. תפקידו של דף הנחיתה הוא למקד את תשומת הלב של הלקוח למסר ספציפי, ולהניע אותו לבצע רכישה או להשאיר פרטים.

בעוד שאתר אינטרנט כולל יכול להיות מקיף מאוד, ואף מציף לעיתים, דף הנחיתה הוא ממוקד יותר. הדף קצר, לוכד את תשומת הלב של הלקוח ומציע לו שירות ספציפי בצורה תמציתית. בכך, תוכלו לסייע ללקוחות להכיר אתכם, ליצור רושם חיובי במהירות, ולהפנות בצורה אפקטיבית ליצירת קשר עם המשרד שלכם.

כל מסע פרסום מוצלח, בשילוב עם בניית המותג, נוכחות ברשתות החברתיות, ואף לעיתים גם פרסום ממומן, יכלול דף נחיתה. כפי שאמרנו, טווח תשומת הלב של הלקוח המודרני הוא קצר במיוחד, לכן דף נחיתה ממוקד ומוצלח יכול להוות הבדל משמעותי.

כרטיס ביקור דיגיטלי לעורכי דין

בניתם אתר תדמית, מה עכשיו?

לאחר שבניתם את אתר התדמית שלכם, ניתן לשקול אפשרויות שונות עבור קידום אתרי עורכי דין. אל אתר התדמית יכולה להתלוות מעטפת פרסומית שתכלול כרטיס ביקור דיגיטלי, שיציג בקצרה את הפרטים החשובים ואת דרכי יצירת התקשורת, נוכחות ברשתות החברתיות, קידום אתר בגוגל בעזרת שימוש ב-SEO , וכתיבת תכנים עבור האתר כדי לקדמו.

אתר לעורך דין

לסיכום:

היום, ללא אתר אינטרנט, אתם פשוט “לא קיימים”. שיטות כמו המלצות “מפה לאוזן” אכן עדיין קיימות, אבל לא ניתן לסמוך עליהן ככלי פרסום אפקטיבי. אתר מוצלח ומעוצב היטב מבסס את האמינות שלכם בעיניי הלקוח, יוצר את הקשר הראשון שלכם עם הלקוח האפשרי, מעביר את הפרטים שלכם בצורה יעילה ומציג את אופי המשרד שלכם.

לכן, כאשר אתם שוקלים בניית אתר אינטרנט, מומלץ לפנות לחברה המתמחה בכך. ניתן לעצב את האתר בעצמכם, אך זכרו כי עיצוב לא מקצועי או חובבני יכול להשפיע לרעה על המשרד שלכם ועל הצורה בה הוא נתפס.

כאשר אתם פונים לחברה המתמחה בבניית אתרים, הסתכלו על תיק העבודות שלהם. האם התחברתם אל עיצוב האתרים המוצג? האם המידע החשוב מוצג באופן ברור? האם עיצוב האתר מסייע לכם להבין את אופי העסק? מוזמנים להסתכל על תיק העבודות שלנו ולהתרשם.

רוצים שנחזור אליכם?

השאירו פרטים

כן, אני רוצה אתר יוקרתי שייצג אותי בכבוד!

הכנס את הפרטים שלך כאן למעלה לשיחת התאמה והיכרות ללא עלות.